Skip to main content
  • Lokata terminowa standardowa

    Lokata terminowa standardowa

    Atrakcyjny sposób na zwiększenie posiadanego kapitału

    Rachunek lokaty terminowej standardowej  przeznaczony jest dla osób fizycznych o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz dla osób małoletnich i ubezwłasnowolnionych.

    Lokata służy do gromadzenia środków pieniężnych na czas określony w umowie.

    Dlaczego warto?

    atrakcyjne oprocentowanie uzależnione od kwoty i okresu lokaty
    środki mogą być ulokowane na okres: 7 dni, 14 dni, 1 miesiąc, 3 miesiące, 6 miesiące, 9 miesięcy, 12 miesięcy, 24 miesiące, 36 miesięcy
    możliwość założenia lokaty już od 500 PLN
    możliwość założenia lokaty przez bankowość internetową bez wizyty w Banku
    Twoje pieniądze zawsze pracują, kiedy kończy się umowa możesz wybrać pieniądze, lub automatycznie przedłużymy lokatę na następny okres
    odsetki od środków na rachunku stawiane są do dyspozycji Posiadacza rachunku w dniu upływu okresu umownego
    odsetki niepodjęte po upływie okresu umownego dopisywane są do kwoty kapitału
    lokata gwarantowana jest przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny

    Bank Spółdzielczy w Siedlcach

    ul. Pusta 5/9
    08-100 Siedlce
    woj. mazowieckie

    Tel. 25 644 08 10
    Tel. 25 644 08 20
    Tel. 25 632 73 49
    Fax. 25 644 09 88

    e-mail. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    poniedziałek - piątek 8.00 - 16:00


    Zastrzeganie kart

    Karty płatnicze VISA można zastrzec:

    • telefonicznie przez Infolinę Banku BPS tel. +48 86 215 50 50 lub +48 22 539 50 50,
    • osobiście lub telefonicznie (25-644-08-10) w placówkach Banku Spółdzielczego w Siedlcach,
    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA,
    • za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl,
    • za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania tel. +48 828 828 828, pamiętając, że wydawcą karty jest Grupa BPS.

    Zastrzeżenie karty zgłoszone poza placówką należy potwierdzić  osobiście w Banku w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    zast kart1

    Pomoc Techniczna IB

    Zadzwoń w razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących naszej bankowości internetowej.

    Tel +48 25 644 08 10 wew. 46 lub 24

    Reklamacje

    Osobiście w dowolnej placówce Banku

    Telefonicznie pod numerem telefon:

    Rachunki, lokaty, karty - +48 25 644 08 10 wew. 24 lub 47

    Kredyty - +48 25 644 08 10 wew. 31

    Bankowość internetowa - +48 25 644 08 10 wew. 46

    Inne - +48 25 644 08 10 wew. 13

    Elektronicznie – napisz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Listownie na adres Centrali Banku
    Bank Spółdzielczy w Siedlcach
    ul. Pusta 5/9
    08-100 Siedlce
    woj. mazowieckie