Skip to main content
  • Reklamacje

Reklamacje

Pracownicy Banku Spółdzielczego w Siedlcach dokładają wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi oraz oferowane produkty spełniały  rynkowe standardy, a obsługa Klienta była na jak najwyższym poziomie.

Jeśli nie jesteś zadowolony ze świadczonych przez nas usług lub znajdujący się
w naszej ofercie produkt nie spełnił Twoich oczekiwań – możesz złożyć reklamację
w jednej z poniższych form:

  1. osobiście - w formie pisemnej lub ustnej w dowolnej placówce Banku;
  2. listownie - w formie pisemnej na adres: Bank Spółdzielczy w Siedlcach, ul. Pusta 5/9, 08-110 Siedlce lub na adres dowolnej placówki Banku
  3. elektronicznie - wysyłając e – mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  4. telefonicznie - w formie ustnej, dzwoniąc na numery telefonów do placówek Banku

Więcej informacji o trybie zgłaszania i rozpatrywania reklamacji: