Reklamacje
Pracownicy Banku Spółdzielczego w Siedlcach dokładają wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi oraz oferowane produkty spełniały rynkowe standardy, a obsługa Klienta była na jak najwyższym poziomie.
Jeśli nie jesteś zadowolony ze świadczonych przez nas usług lub znajdujący się
w naszej ofercie produkt nie spełnił Twoich oczekiwań – możesz złożyć reklamację
w jednej z poniższych form:
- osobiście - w formie pisemnej lub ustnej w dowolnej placówce Banku;
- listownie - w formie pisemnej na adres: Bank Spółdzielczy w Siedlcach, ul. Pusta 5/9, 08-110 Siedlce lub na adres dowolnej placówki Banku
- elektronicznie - wysyłając e – mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- telefonicznie - w formie ustnej, dzwoniąc na numery telefonów do placówek Banku
Więcej informacji o trybie zgłaszania i rozpatrywania reklamacji: