Skip to main content
  • Lokata oszczędnościowa progresja 12 miesięczna

    Lokata oszczędnościowa progresja 12 miesięczna

    Zagospodaruj nadwyżkę posiadanych środków pieniężnych i uzyskaj przychody z atrakcyjnego oprocentowania

    Lokata oszczędnościowa PROGRESJA to więcej niż zwykła lokata terminowa, to większa elastyczność dysponowania środkami. Przy atrakcyjnym, progresywnym oprocentowaniu można natychmiast wycofać zdeponowane środki pieniężne bez utraty należnych odsetek. Wysokość oprocentowania na rachunku lokaty PROGRESJA zależy od dotrzymanego przez posiadacza rachunku okresu przechowywania środków.

    Dlaczego warto?

    atrakcyjne, progresywne oprocentowanie - wzrasta z każdym miesiącem
    czas trwania lokaty – 12 miesięcy
    minimalna wartość lokaty to 2 000 PLN
    w przypadku zerwania umowy przed terminem nie tracisz odsetek naliczonych dla okresów miesięcznych
    łączy zalety lokaty terminowej z możliwością natychmiastowego wycofania środków pieniężnych wraz z odsetkami należnymi za okres trwania lokaty
    Twoje pieniądze zawsze pracują, kiedy kończy się umowa możesz wybrać pieniądze, lub automatycznie przedłużymy lokatę na następny okres
    lokata gwarantowana jest przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny

    Bank Spółdzielczy w Siedlcach

    ul. Pusta 5/9
    08-100 Siedlce
    woj. mazowieckie

    Tel. 25 644 08 10
    Tel. 25 644 08 20
    Tel. 25 632 73 49
    Fax. 25 644 09 88

    e-mail. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    poniedziałek - piątek 8.00 - 16:00


    Zastrzeganie kart

    Karty płatnicze VISA można zastrzec:

    • telefonicznie przez Infolinę Banku BPS tel. +48 86 215 50 50 lub +48 22 539 50 50,
    • osobiście lub telefonicznie (25-644-08-10) w placówkach Banku Spółdzielczego w Siedlcach,
    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA,
    • za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl,
    • za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania tel. +48 828 828 828, pamiętając, że wydawcą karty jest Grupa BPS.

    Zastrzeżenie karty zgłoszone poza placówką należy potwierdzić  osobiście w Banku w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    zast kart1

    Pomoc Techniczna IB

    Zadzwoń w razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących naszej bankowości internetowej.

    Tel +48 25 644 08 10 wew. 46 lub 24

    Reklamacje

    Osobiście w dowolnej placówce Banku

    Telefonicznie pod numerem telefon:

    Rachunki, lokaty, karty - +48 25 644 08 10 wew. 24 lub 47

    Kredyty - +48 25 644 08 10 wew. 31

    Bankowość internetowa - +48 25 644 08 10 wew. 46

    Inne - +48 25 644 08 10 wew. 13

    Elektronicznie – napisz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Listownie na adres Centrali Banku
    Bank Spółdzielczy w Siedlcach
    ul. Pusta 5/9
    08-100 Siedlce
    woj. mazowieckie