Karta VISA Instant Issue niespersonalizowana

  • KARTĘ PŁATNICZĄ NIESPERSONALIZOWANĄ OTRZYMASZ "OD RĘKI".

    DLA KOGO ?

    Karta VISA Instant Issue to międzynarodowa karta płatnicza przeznaczona  dla Posiadaczy rachunków bankowych.

    Karta niespersonalizowana to karta bez imienia i nazwiska Użytkownika, która może być wydana „od ręki" przy podpisaniu umowy o kartę (nie musisz więc czekać, jak przy standardowej karcie debetowej). Po upływie ważności (max.12 miesięcy) karta niespersonalizowana wznawiana jest jako imienna karta VISA Classic Debetowa.

    KORZYŚCI

    Wybierając kartę niespersonalizowaną zyskujesz:

    • stały dostęp do środków na rachunku bez konieczności wizyty w placówce Banku
    • łatwy dostęp do gotówki dzięki sieci darmowych bankomatów Grupy BPS i Planet Cash
    • możliwość dokonywania krajowych transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat
    • płatności internetowe z użyciem karty – bezpieczeństwo dzięki usłudze 3D Secure
    • możliwość sprawdzenia w bankomatach aktualnego stanu wolnych środków na rachunku
    • bezpieczeństwo środków na rachunku – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN
    • możliwość dokonania awaryjnej wypłaty gotówki w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty podczas pobytu za granicą
    • brak opłat za wydanie karty
    • brak prowizji od transakcji bezgotówkowych dokonywanych w kraju i za granicą
    • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty

    Koszt wydania karty:  0 zł

    Okres ważności karty: max 12 miesięcy

     JAK OTRZYMAĆ KARTĘ ?

    W celu otrzymania karty VISA Instant Issue wystarczy w dowolnej placówce Banku złożyć wniosek 
    o wydanie karty. Karta wydawana jest „od ręki” po podpisaniu umowy o kartę.

    WIECEJ INFORMACJI UDZIELĄ NASI PRACOWNICY W PLACÓWCE BANKU

  • JAK ZASTRZEC KARTĘ ?

    W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:

    - telefonicznie, pod numerem telefonu: +48 25 644 08 10 wew. 24 lub 47 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30

    - telefonicznie za pośrednictwem Infolinii Banku BPS pod numerem telefonu:  801 321  456 lub

    +48 86 215 50 50

    - osobiście w Placówce Banku od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30

    - za pośrednictwem systemu bankowości internetowej

    - za pośrednictwem portalu kartowego kartosfera.pl;

    - telefonicznie pod numerem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart, tel. +48 828 828 828, pamiętając, że wydawcą karty jest Bank BPS.

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

    zast kart1