• SMS Banking

    SMS Banking

    Bankowość elektroniczna za pośrednictwem telefonu

    Bardzo wygodna i prosta usługa zapewniająca dostęp do usług bankowych za pośrednictwem telefonu komórkowego. Usługa sms polega na przesyłaniu na telefon komórkowy wiadomości tekstowej o saldzie lub historii rachunków posiadanych w banku. Niezależnie od pory dnia i nocy możecie państwo nawiązać kontakt z bankiem. Opłata za wysłany przez państwa sms wynosi tyle ile opłata za zwykły sms w posiadanej przez państwa taryfie. Za wiadomość wysłaną przez bank zostaną państwo obciążeni prowizją w wysokości 0,30 zł .

    Dlaczego warto?

    informacja o stanie rachunków
    wyciąg z historii rachunku
    dostępność 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
    dostęp do informacji zabezpieczony hasłami
    informacja o zmianie salda na rachunku

    Przydatne informacje

    Komunikaty SMS mogą być generowane
    • w wyniku powstania dokumentu bilansowego w banku (parametrycznie można określić czy SMS jest wysyłany po każdej operacji, po operacji Winien lub operacji Ma), wiadomość taką klient dostaje natychmiast po powstania operacji
    • w odpowiedzi na otrzymany SMS z zapytaniem od klienta (np. podaj listę rachunków, aktualne oprocentowanie, ostatnich 5 operacji)
    • codziennie o określonej porze (można określić czy każdego dnia, czy też tylko w te dni, gdy saldo uległo zmianie.), SMS zawiera nazwę rachunku, bieżące saldo i wolne środki

    Bank Spółdzielczy w Siedlcach

    ul. Pusta 5/9
    08-100 Siedlce
    woj. mazowieckie

    Tel. 25 644 08 10
    Tel. 25 644 08 20
    Tel. 25 632 73 49
    Fax. 25 644 09 88

    e-mail. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    poniedziałek - piątek 8.00 - 16:00


    Zastrzeganie kart

    Karty płatnicze VISA można zastrzec:

    • telefonicznie przez Infolinę Banku BPS tel. +48 86 215 50 50 lub +48 22 539 50 50,
    • osobiście lub telefonicznie (25-644-08-10) w placówkach Banku Spółdzielczego w Siedlcach,
    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA,
    • za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl,
    • za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania tel. +48 828 828 828, pamiętając, że wydawcą karty jest Grupa BPS.

    Zastrzeżenie karty zgłoszone poza placówką należy potwierdzić  osobiście w Banku w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    zast kart1

    Pomoc Techniczna IB

    Zadzwoń w razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących naszej bankowości internetowej.

    Tel +48 25 644 08 10 wew. 46 lub 24

    Reklamacje

    Osobiście w dowolnej placówce Banku

    Telefonicznie pod numerem telefon:

    Rachunki, lokaty, karty - +48 25 644 08 10 wew. 24 lub 47

    Kredyty - +48 25 644 08 10 wew. 31

    Bankowość internetowa - +48 25 644 08 10 wew. 46

    Inne - +48 25 644 08 10 wew. 13

    Elektronicznie – napisz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Listownie na adres Centrali Banku
    Bank Spółdzielczy w Siedlcach
    ul. Pusta 5/9
    08-100 Siedlce
    woj. mazowieckie