• Płatności

    Płatności

    Rozwiń, aby zobaczyć szczegóły

    Płatności krajowe

    Płatności krajowe w PLN są realizowane w systemie ELIXIR od poniedziałku do piątku, zgodnie z harmonogramem sesji rozliczeniowych systemu. W ramach rozliczeń ELIXIR są wykonywane w szczególności płatności na rzecz ZUS, organów podatkowych, innych instytucji oraz polecenia zapłaty.

    Płatności składane do realizacji w placówkach Banku do godziny 15.30 i za pośrednictwem systemu bankowości internetowej do godziny 16:50 są rozliczane w tym samym dniu.

    Płatności walutowe i zagraniczne

    Bank realizuje zlecenia płatnicze w walutach wymienialnych oraz w złotych polskich na zlecenie klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych prowadzących rachunki w Banku Spółdzielczym w Siedlcach.

    Oferujemy następujące typy przelewów:

    • przelew SEPA
    • polecenie wypłaty

    Płatności realizujemy w 12 walutachPLN, USD (dolar amerykański), EUR (waluta europejska), GBP (funt brytyjski), CHF (frank szwajcarski), AUD (dolar australijski), CAD (dolar kanadyjski), DKK (korona duńska), SEK (korona szwedzka), NOK (korona norweska), CZK (korona czeska), HUF (forint węgierski).

    Przy kwotach od równowartości 20 000 PLN oferujemy indywidualne negocjowanie kursów walut. Istnieje możliwość realizacji zleceń w trybie pilnym w walutach EUR, USD, GBP i PLN.

    Kod BIC (SWIFT) Banku BPS – POLUPLPR.

    Bank realizuje zlecenia w obrocie dewizowym za pośrednictwem następujących systemów: SWIFT oraz TARGET2.

    Przelew SEPA - transakcja płatnicza realizowana przez banki działające na terytorium Unii Europejskiej oraz Norwegii, Islandii, Lichtensteinu i Szwajcarii, które podpisały umowę o przystąpieniu do SEPA - SCT (SEPA Credit Transfer), spełniająca warunki:

    • waluta transakcji EUR,
    • zawiera prawidłowy numer rachunku bankowego beneficjenta oraz zleceniodawcy w standardzie IBAN, prawidłowy kod BIC,
    • koszty „SHA”,
    • tryb realizacji standardowy,
    • nie zawiera jakichkolwiek dodatkowych instrukcji płatniczych,

    bank zleceniodawcy i bank beneficjenta przelewu są uczestnikami Polecenia Przelewu SEPA-SCT (SEPA Credit Transfer).

    System SORBNET

    SORBNET należy do systemów płatności wysokokwotowych (tzn. powyżej 1 mln PLN) prowadzonym przez Narodowy Bank Polski.

    System realizuje przede wszystkim operacje międzybankowe, a także wysokokwotowe przelewy pomiędzy klientami indywidualnymi.

    Zaletą systemu jest możliwość szybkiego przekazania środków na rachunek w innym Banku.
    Kwota dokonywanego przelewu  nie posiada ograniczeń.

    Na życzenie Klienta poprzez SORBNET można realizować płatności na mniejsze kwoty.

    Uczestnikami systemu SORBNET są:

    • instytucje rozliczeniowe (KIR, KDPW),
    • centrale banków komercyjnych,
    • zrzeszenia banków spółdzielczych.

    Płatności SORBNET można realizować w dni robocze  w placówce Banku, za pośrednictwem bankowości internetowej - zgodnie z godzinami granicznymi realizacji przelewów w Banku Spółdzielczym w Siedlcach.

    Płatności składane do realizacji w placówkach Banku do godziny 14.30 i za pośrednictwem systemu bankowości internetowej oraz infolinii do godziny 14.30 są rozliczane w tym samym dniu.

    Paybynet

    Paybynet to usługa płatności internetowych typu pay-by-link działająca w schemacie przelewu bezpośredniego oraz w oparciu o infrastrukturę systemu Elixir.

    Usługa PayByNet współpracujące z konkurencyjnymi systemami płatności internetowych: Transferuj.pl, Przelewy24.pl, IAI Płatności, eService Online, a wkrótce Dotpay.pl.

    Płatności PayByNet dostępne są w tysiącach sklepów online.

    Więcej  informacji na www.paybynet.pl

    Bank Spółdzielczy w Siedlcach

    ul. Pusta 5/9
    08-100 Siedlce
    woj. mazowieckie

    Tel. 25 644 08 10
    Tel. 25 644 08 20
    Tel. 25 632 73 49
    Fax. 25 644 09 88

    e-mail. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    poniedziałek - piątek 8.00 - 16:00


    Zastrzeganie kart

    Karty płatnicze VISA można zastrzec:

    • telefonicznie przez Infolinę Banku BPS tel. +48 86 215 50 50 lub +48 22 539 50 50,
    • osobiście lub telefonicznie (25-644-08-10) w placówkach Banku Spółdzielczego w Siedlcach,
    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA,
    • za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl,
    • za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania tel. +48 828 828 828, pamiętając, że wydawcą karty jest Grupa BPS.

    Zastrzeżenie karty zgłoszone poza placówką należy potwierdzić  osobiście w Banku w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    zast kart1

    Pomoc Techniczna IB

    Zadzwoń w razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących naszej bankowości internetowej.

    Tel +48 25 644 08 10 wew. 46 lub 24

    Reklamacje

    Osobiście w dowolnej placówce Banku

    Telefonicznie pod numerem telefon:

    Rachunki, lokaty, karty - +48 25 644 08 10 wew. 24 lub 47

    Kredyty - +48 25 644 08 10 wew. 31

    Bankowość internetowa - +48 25 644 08 10 wew. 46

    Inne - +48 25 644 08 10 wew. 13

    Elektronicznie – napisz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Listownie na adres Centrali Banku
    Bank Spółdzielczy w Siedlcach
    ul. Pusta 5/9
    08-100 Siedlce
    woj. mazowieckie