Skip to main content
  • mojeID

    mojeID

    Teraz zdalnie potwierdzisz tożsamość w komercyjnych i publicznych usługach online.

    Teraz zdalnie potwierdzisz tożsamość w komercyjnych i publicznych usługach online.

    mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS. Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

    Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu.

    Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/

    Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

    Dlaczego warto?

    Łatwiejszy dostęp - prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług.
    Bezpieczeństwo - masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.
    Użyteczność - korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.
    Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne

    Przydatne informacje

    Czym jest mojeID?

    mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

    mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    Możliwości oferowane przez mojeID
    • Potwierdzenie tożsamości - w szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania
    • Logowanie do istniejącego konta
    • Autoryzacja operacji
    Zastosowanie
    • Usługi publiczne
      • Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)
      • Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)
    • e-Commerce
      • Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)
      • Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy
    • Energetyka
      • Rejestracja wniosku/formularza
      • Przedłużenie umowy
      • Dostęp do portalu klienta
    • Medycyna
      • Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych
      • Zakup leków przez internet
    • Media
      • Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo
      • Opłacanie abonamentu
    • Ubezpieczenia
      • Sprzedaż polisy przez internet
      • Odnowienie polisy (Direct)
    mojeID - pytania i odpowiedzi
    • Co to jest mojeID?

    mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.

    • Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?

    Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.

    • Jaką mam korzyść z używania mojeID?

    Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.

    Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    • Czy korzystanie z mojeID jest płatne?

    Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.

    • Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?

    Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.

    Bank Spółdzielczy w Siedlcach

    ul. Pusta 5/9
    08-100 Siedlce
    woj. mazowieckie

    Tel. 25 644 08 10
    Tel. 25 644 08 20
    Tel. 25 632 73 49
    Fax. 25 644 09 88

    e-mail. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    poniedziałek - piątek 8.00 - 16:00


    Zastrzeganie kart

    Karty płatnicze VISA można zastrzec:

    • telefonicznie przez Infolinę Banku BPS tel. +48 86 215 50 50 lub +48 22 539 50 50,
    • osobiście lub telefonicznie (25-644-08-10) w placówkach Banku Spółdzielczego w Siedlcach,
    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA,
    • za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl,
    • za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania tel. +48 828 828 828, pamiętając, że wydawcą karty jest Grupa BPS.

    Zastrzeżenie karty zgłoszone poza placówką należy potwierdzić  osobiście w Banku w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    zast kart1

    Pomoc Techniczna IB

    Zadzwoń w razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących naszej bankowości internetowej.

    Tel +48 25 644 08 10 wew. 46 lub 24

    Reklamacje

    Osobiście w dowolnej placówce Banku

    Telefonicznie pod numerem telefon:

    Rachunki, lokaty, karty - +48 25 644 08 10 wew. 24 lub 47

    Kredyty - +48 25 644 08 10 wew. 31

    Bankowość internetowa - +48 25 644 08 10 wew. 46

    Inne - +48 25 644 08 10 wew. 13

    Elektronicznie – napisz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Listownie na adres Centrali Banku
    Bank Spółdzielczy w Siedlcach
    ul. Pusta 5/9
    08-100 Siedlce
    woj. mazowieckie