Skip to main content
  • Rachunek bieżący

    Rachunek bieżący

    Już od ponad 90 lat sprawnie wspieramy polskie rolnictwo

    Rachunek bieżący i pomocniczy w Banku Spółdzielczym w Siedlcach to wygodna forma przeprowadzania rozliczeń pieniężnych w kraju i za granicą. 24-godzinny dostęp do rachunku zapewniają narzędzia bankowości elektronicznej, karty płatnicze i usługa SMS.

    Rachunek bieżący prowadzony jest w PLN. Rachunek pomocniczy prowadzony jest w PLN i w walutach obcych: USD,EUR,CHF.

    Rachunek pomocniczy przeznaczony jest dla posiadaczy rachunków bieżących. Otwierany jest dla wyodrębnionych środków pieniężnych na określone cele i służy do przeprowadzania przez posiadacza rachunku określonych rozliczeń pieniężnych.

    Dlaczego warto?

    kompleksowa i profesjonalna obsługa rachunku
    oszczędność czasu poprzez korzystanie z systemu bankowości elektronicznej
    przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych w obrocie krajowym i zagranicznym
    realizacja stałych zleceń płatniczych
    łatwy i szybki dostęp do środków na rachunku dzięki karcie debetowej VISA bez prowizji w bankomatach Grupy BPS i Planet Cash
    możliwość z korzystania z dodatkowych środków finansowych takich jak kredyt w rachunku bieżącym
    możliwość otrzymywania powiadomień o zmianach salda na rachunku w formie komunikatu sms
    środki zgromadzone na rachunku gwarantowane są przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny

    Bank Spółdzielczy w Siedlcach

    ul. Pusta 5/9
    08-100 Siedlce
    woj. mazowieckie

    Tel. 25 644 08 10
    Tel. 25 644 08 20
    Tel. 25 632 73 49
    Fax. 25 644 09 88

    e-mail. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    poniedziałek - piątek 8.00 - 16:00


    Zastrzeganie kart

    Karty płatnicze VISA można zastrzec:

    • telefonicznie przez Infolinę Banku BPS tel. +48 86 215 50 50 lub +48 22 539 50 50,
    • osobiście lub telefonicznie (25-644-08-10) w placówkach Banku Spółdzielczego w Siedlcach,
    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA,
    • za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl,
    • za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania tel. +48 828 828 828, pamiętając, że wydawcą karty jest Grupa BPS.

    Zastrzeżenie karty zgłoszone poza placówką należy potwierdzić  osobiście w Banku w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    zast kart1

    Pomoc Techniczna IB

    Zadzwoń w razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących naszej bankowości internetowej.

    Tel +48 25 644 08 10 wew. 46 lub 24

    Reklamacje

    Osobiście w dowolnej placówce Banku

    Telefonicznie pod numerem telefon:

    Rachunki, lokaty, karty - +48 25 644 08 10 wew. 24 lub 47

    Kredyty - +48 25 644 08 10 wew. 31

    Bankowość internetowa - +48 25 644 08 10 wew. 46

    Inne - +48 25 644 08 10 wew. 13

    Elektronicznie – napisz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Listownie na adres Centrali Banku
    Bank Spółdzielczy w Siedlcach
    ul. Pusta 5/9
    08-100 Siedlce
    woj. mazowieckie