Skip to main content
  • Przekazy dewizowe

    Przekazy dewizowe

    Przekazy w obrocie dewizowym to transakcje płatnicze (przychodzące i wychodzące) obejmujące polecenie wypłaty i przelew SEPA.

    SWITF CODE (BIC): POLUPLPR

    Polecenie wypłaty - skierowana do lub otrzymana z innego banku krajowego lub zagranicznego bądź krajowej lub zagranicznej instytucji płatniczej, instrukcja płatnicza polecająca dokonanie przelewu określonej kwoty pieniężnej na rzecz wskazanego odbiorcy (beneficjenta).

    Przelew SEPA - transakcja płatnicza realizowana przez banki działające na terytorium Unii Europejskiej oraz Norwegii, Islandii, Lichtensteinu i Szwajcarii, które podpisały umowę o przystąpieniu do polecenia przelewu SEPA, spełniająca następujące warunki:

    • waluta transakcji EUR,
    • zawiera prawidłowy numer rachunku bankowego beneficjenta oraz zleceniodawcy w standardzie IBAN, prawidłowy kod BIC,
    • koszty „SHA",
    • nie zawiera jakichkolwiek dodatkowych instrukcji płatniczych,
    • Bank zleceniodawcy i Bank beneficjenta przelewu są uczestnikami Polecenia Przelewu SEPA - SCT (SEPA Credit Transfer).

    Wykaz banków - uczestników SEPA  na stronie internetowej: www.bankbps.pl

    Bank Spółdzielczy w Siedlcach

    ul. Pusta 5/9
    08-100 Siedlce
    woj. mazowieckie

    Tel. 25 644 08 10
    Tel. 25 644 08 20
    Tel. 25 632 73 49
    Fax. 25 644 09 88

    e-mail. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    poniedziałek - piątek 8.00 - 16:00


    Zastrzeganie kart

    Karty płatnicze VISA można zastrzec:

    • telefonicznie przez Infolinę Banku BPS tel. +48 86 215 50 50 lub +48 22 539 50 50,
    • osobiście lub telefonicznie (25-644-08-10) w placówkach Banku Spółdzielczego w Siedlcach,
    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA,
    • za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl,
    • za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania tel. +48 828 828 828, pamiętając, że wydawcą karty jest Grupa BPS.

    Zastrzeżenie karty zgłoszone poza placówką należy potwierdzić  osobiście w Banku w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    zast kart1

    Pomoc Techniczna IB

    Zadzwoń w razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących naszej bankowości internetowej.

    Tel +48 25 644 08 10 wew. 46 lub 24

    Reklamacje

    Osobiście w dowolnej placówce Banku

    Telefonicznie pod numerem telefon:

    Rachunki, lokaty, karty - +48 25 644 08 10 wew. 24 lub 47

    Kredyty - +48 25 644 08 10 wew. 31

    Bankowość internetowa - +48 25 644 08 10 wew. 46

    Inne - +48 25 644 08 10 wew. 13

    Elektronicznie – napisz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Listownie na adres Centrali Banku
    Bank Spółdzielczy w Siedlcach
    ul. Pusta 5/9
    08-100 Siedlce
    woj. mazowieckie