Bankofon

Bankowość elektroniczna za pośrednictwem głosowej informacji przez telefon

Częste wizyty w siedzibie Banku nie są już konieczne. Aby uzyskać informacje o stanie swojego salda na rachunkach nie trzeba kontaktować się z pracownikiem Banku.
Dzięki usłudze Bankofon, można wygodnie i bezpiecznie zarządzać swoimi pieniędzmi przez telefon.
Bankofon to g łosowy , automatyczny, samoobsługowy, telefoniczny serwis informacyjny, pracujący dla Państwa 24 godziny na dobę. Bankofon obsługuje Klientów posiadających telefon pracujący w systemie tonowym lub telefon komórkowy
.
Podstawowe zalety systemu Bankofonu to:

  • dostęp do rachunku przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę
  • korzystanie z usług bankowych niezależnie od godzin otwarcia Banku
  • oszczędność czasu, pieniędzy i wygoda

Co umożliwia Bankofon?

  • dostęp do rachunków przez telefon
  • kontrolę salda na rachunkach
  • uruchamianie wcześniej zdefiniowanych przelewów
  • dostęp do historii operacji na rachunkach
  • zmianę kodu PIN
  • automatyczne zastrzeganie kart bankomatowej własnej

Opłata miesięczna za korzystanie z Bankofonu pobierana jest przez Bank według ustalonej taryfy ze wskazanego przez Państwa rachunku.