Skip to main content
  • Bankofon

    Bankofon

    Bankowość elektroniczna za pośrednictwem głosowej informacji przez telefon

    Częste wizyty w siedzibie Banku nie są już konieczne. Aby uzyskać informacje o stanie swojego salda na rachunkach nie trzeba kontaktować się z pracownikiem Banku.
    Dzięki usłudze Bankofon, można wygodnie i bezpiecznie zarządzać swoimi pieniędzmi przez telefon.
    Bankofon to g łosowy , automatyczny, samoobsługowy, telefoniczny serwis informacyjny, pracujący dla Państwa 24 godziny na dobę. Bankofon obsługuje Klientów posiadających telefon pracujący w systemie tonowym lub telefon komórkowy

    Dlaczego warto?

    dostęp do rachunku przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę
    korzystanie z usług bankowych niezależnie od godzin otwarcia Banku
    oszczędność czasu, pieniędzy i wygoda

    Opłata miesięczna za korzystanie z Bankofonu pobierana jest przez Bank według ustalonej taryfy ze wskazanego przez Państwa rachunku.

    Przydatne informacje

    Co umożliwia Bankofon?
    • dostęp do rachunków przez telefon
    • kontrolę salda na rachunkach
    • uruchamianie wcześniej zdefiniowanych przelewów
    • dostęp do historii operacji na rachunkach
    • zmianę kodu PIN
    • automatyczne zastrzeganie kart bankomatowej własnej

    Bank Spółdzielczy w Siedlcach

    ul. Pusta 5/9
    08-100 Siedlce
    woj. mazowieckie

    Tel. 25 644 08 10
    Tel. 25 644 08 20
    Tel. 25 632 73 49
    Fax. 25 644 09 88

    e-mail. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    poniedziałek - piątek 8.00 - 16:00


    Zastrzeganie kart

    Karty płatnicze VISA można zastrzec:

    • telefonicznie przez Infolinę Banku BPS tel. +48 86 215 50 50 lub +48 22 539 50 50,
    • osobiście lub telefonicznie (25-644-08-10) w placówkach Banku Spółdzielczego w Siedlcach,
    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA,
    • za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl,
    • za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania tel. +48 828 828 828, pamiętając, że wydawcą karty jest Grupa BPS.

    Zastrzeżenie karty zgłoszone poza placówką należy potwierdzić  osobiście w Banku w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    zast kart1

    Pomoc Techniczna IB

    Zadzwoń w razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących naszej bankowości internetowej.

    Tel +48 25 644 08 10 wew. 46 lub 24

    Reklamacje

    Osobiście w dowolnej placówce Banku

    Telefonicznie pod numerem telefon:

    Rachunki, lokaty, karty - +48 25 644 08 10 wew. 24 lub 47

    Kredyty - +48 25 644 08 10 wew. 31

    Bankowość internetowa - +48 25 644 08 10 wew. 46

    Inne - +48 25 644 08 10 wew. 13

    Elektronicznie – napisz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Listownie na adres Centrali Banku
    Bank Spółdzielczy w Siedlcach
    ul. Pusta 5/9
    08-100 Siedlce
    woj. mazowieckie