Bankowość elektroniczna za pośrednictwem głosowej informacji przez telefon
Częste wizyty w siedzibie Banku nie są już konieczne. Aby uzyskać informacje o stanie swojego salda na rachunkach nie trzeba kontaktować się z pracownikiem Banku.
Dzięki usłudze Bankofon, można wygodnie i bezpiecznie zarządzać swoimi pieniędzmi przez telefon.
Bankofon to g łosowy , automatyczny, samoobsługowy, telefoniczny serwis informacyjny, pracujący dla Państwa 24 godziny na dobę. Bankofon obsługuje Klientów posiadających telefon pracujący w systemie tonowym lub telefon komórkowy
Opłata miesięczna za korzystanie z Bankofonu pobierana jest przez Bank według ustalonej taryfy ze wskazanego przez Państwa rachunku.
Bank Spółdzielczy w Siedlcach
ul. Pusta 5/9
08-100 Siedlce
woj. mazowieckie
Tel. 25 644 08 10
Tel. 25 644 08 20
Tel. 25 632 73 49
Fax. 25 644 09 88
e-mail.
poniedziałek - piątek 8.00 - 16:00
Karty płatnicze VISA można zastrzec:
Zastrzeżenie karty zgłoszone poza placówką należy potwierdzić osobiście w Banku w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Zadzwoń w razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących naszej bankowości internetowej.
Tel +48 25 644 08 10 wew. 46 lub 24
Osobiście w dowolnej placówce Banku
Telefonicznie pod numerem telefon:
Rachunki, lokaty, karty - +48 25 644 08 10 wew. 24 lub 47
Kredyty - +48 25 644 08 10 wew. 31
Bankowość internetowa - +48 25 644 08 10 wew. 46
Inne - +48 25 644 08 10 wew. 13
Elektronicznie – napisz na adres
Listownie na adres Centrali Banku
Bank Spółdzielczy w Siedlcach
ul. Pusta 5/9
08-100 Siedlce
woj. mazowieckie