Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy.
Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 proc. umorzenia subwencji.
Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.:
Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r.
Została opracowana dla Państwa instrukcja w formie przewodnika, wskazująca jak wypełnić i złożyć wniosek umorzeniowy w ramach Tarczy Finansowej 1.0. przez Beneficjenta. Przewodniki opracowane zostały oddzielnie dla klientów MŚP i Mikrofirm i będą wskazówką dla wszystkich zainteresowanych procesem umorzeń jak prawidłowo rozliczyć się z PFR poprzez złożenie wnisoku o umorzenie .
Prosimy zapoznać się z przewodnikami, które dostępne są pod n/w odnośnikami:
INSTRUKCJA DLA MIKROFIRM KORZYSTAJĄCYCH Z USŁUG INTERNET BANKING
INSTRUKCJA DLA MIKROFIRM KORZYSTAJĄCYCH Z USŁUG INTERNET BANKING DLA FIRM
INSTRUKCJA DLA MŚP KORZYSTAJĄCYCH Z USŁUG INTERNET BANKING
INSTRUKCJA DLA MŚP KORZYSTAJĄCYCH Z USŁUG INTERNET BANKING DLA FIRM